S'avança la convocatòria de sol·licitud d'intercanvis pel programa SICUE

convocatoria-sicue

El termini per demanar una plaça d’intercanvi dins del programa SICUE pel curs 2022-23 serà de l’11 al 25 de febrer.

01/02/2022

El programa SICUE ofereix als estudiants de grau la possibilitat de realitzar estades d'intercanvi a universitats de l’Estat Espanyol.

Els requisits per demanar una plaça d’intercanvi dins del programa són:

• Estar matriculat el curs 2021-22 i matricular-se el curs 2022-23 al mateix estudi de Grau.
  • Tenir superats un mínim de 45 crèdits i estar matriculat de 30 crèdits més a 30 de setembre de 2021.
  • Poder cursar durant l’intercanvi 45 crèdits per estades anuals i 24 per a estades d’un semestre.
  • Tenir una nota mínima d’expedient de 5,5 sobre 10 segons el barem 36. Aquest barem surt per defecte en consultar l'expedient de sigma.

La sol·licitud es podrà fer mitjançant el web del SIA, a l’apartat “Mobilitat i intercanvi/ Sol·licitud i consulta intercanvi OUT (Estudiants sortints)”.

Podeu consultar tota la informació sobre aquesta convocatòria al web de l’Àrea de Relacions Internacionals. El llistat de destinacions publicat al web està pendent d’actualitzar, però només hi haurà dos destins nous.

Per a qualsevol dubte, escriviu a intercanvis.ciencies@uab.cat.