S'allarguen les mesures actuals a la universitat fins al 9 de maig

Comunicat del rector, última hora

Ho ha anunciat el rector, Javier Lafuente, que ha assegurat el manteniment de "la flexibilitat en la programació de l'activitat presencial que ja s'aplica des del 8 de març" i ha posat èmfasi en la prudència i la responsabilitat de tota la comunitat universitària

19/04/2021

El rector de la UAB, Javier Lafuente ha fet públic una instrucció on indica que es perllonga la data de vigència de les mesures actuals fins el dia 9 de maig.

Lafuente ha anunciat aquest manteniment de la flexibilitat en la programació de l'activitat presencial, una mesura que ja s'aplica des del 8 de març. I n'ha destacat "els criteris de prudència i compromís per part dels centres i la responsabilitat de tota la comunitat universitària"

En la instrucció s'estipula, entre altres qüestions, l'augment de la presencialitat a les classes teòriques fins a un màxim del 30% de l'alumnat, tot garantint la distància de seguretat a tota la universitat. També conté la virtualitat de la resta de la docència, amb l'excepció de les pràctiques i les avaluacions; així com el 50% d'aforament del Servei de Biblioteques.

El rector ha reconegut que "malgrat els avenços en la vacunació de la població, la situació epidemiològica al país continua sent crítica i cal extremar la protecció i el compliment del Pla de contingència i protocol d'organització de la UAB, tal com hem fet fins ara".