S’obren inscripcions al Grup d’Argumentació i Debat pel segon semestre

Cartell amb la informació de les inscripcions.
Formacions del Grup d'Argumentació i Debat
El Grup d’Argumentació i Debat inicia el segon semestre amb inscripcions per a tots aquells que vulguin apuntar-s’hi, amb la novetat del curs en anglès.

17/02/2020

El Grup d’Argumentació i Debat obre inscripcions per al segon semestre per a tots aquells estudiants que vulguin formar-hi part de cara al segon semestre d’aquest curs. Els nous cursos seran els dimarts al matí, de 12h a 15h, i a la tarda, de 15:30h a 18:30h. El curs consisteix en una formació bàsica d’argumentació i debat.

A més a més, s’inicia també la línia de formació en anglès, que serà els dilluns de 12 a 15h, per a tots aquells alumnes que vulguin debatre en aquesta llengua i millorar-ne les seves competències comunicatives. El preu és de 30€ i es garanteix que al final del semestre es pugui competir en una lliga interna.

Els formularis d’inscripció són els següents:

El termini per les inscripcions acaba el proper diumenge dia 23 de febrer.

Més informació: Cartell amb informació sobre les inscripcions