S’obre el període d’inscripcions per les Activitats d’Orientació Professional

Activitats d'Orientació Professional
Entre el dimarts 12 i el dijous 14 de febrer les facultats de Ciències i de Biociències acolliran les Activitats d’Orientació Professional, organitzades pel el Servei d’Ocupabilitat de la UAB. La inscripció a les activitats és gratuïta i oberta a tots els estudiants i Alumni UAB.

04/02/2019

El Servei d’Ocupabilitat organitza les Activitats d’Orientació Professional per tal de facilitar la incorporació dels estudiants al mercat laboral. En total es realitzaran 10 activitats, que es repartiran entre l’horari de matins i el de tardes.

Les inscripcions es faran a través de NEXUS, l’aplicació del Servei d’Ocupabilitat. Per a fer-ho és necessari registrar-se a l’aplicació. Es pot fer amb l’opció “Alta perfil activitats d’orientació professional”, però si posteriorment també voleu accedir a les ofertes de pràctiques i feina que s'hi publiquen, podeu registrar-vos a través de l’opció “Alta complerta d’usuari”.

En qualsevol cas, per resoldre dubtes que puguin sortir en el procés de registre, el Servei d'Ocupabilitat ha elaborat un manual de registre per l'aplicació.

Un cop realitzada la inscripció a una determinada activitat l’estudiant rebrà un missatge de confirmació amb un document adjunt. Aquest s’haurà d’imprimir, signar i lliurar a l’entrada de l’aula.

Desprès de cada activitat, es podrà descarregar un certificat d’assistència a través de NEXUS.

Programa de les Activitats d'Orientació Professional.