Quins conflictes jurídics en la prevenció de riscos laborals apareixen a causa de la Covid-19?

Conferència virtual Covid-19 i prevenció de riscos laborals: alguns conflictes jurídics

La resposta, o com a mínim, la reflexió, es viurà aquest dijous 11 de febrer, a les 18.30. Quan se celebrarà la conferència virtual Covid-19 i prevenció de riscos laborals: alguns conflictes jurídics a càrrec del Dr. Guillermo García González i organitzada per la xarxa Alumni

08/02/2021

Aquest dijous 11 de febrer, a les 18.30, se celebra la conferència virtual Covid-19 i prevenció de riscos laborals: alguns conflictes jurídics a càrrec del Dr. Guillermo García González, professor titular dret del treball i SS de la facultat de dret i director GI TR3S.

L’activitat s’emmarca en el Cicle Xarxa RRLL, organitzada per la xarxa alumni. I és gratuïta per tots els estudiants en curs de la UAB, així com pels membres d’Alumni Premium. Sinó, val 10 euros.

Els alumnes, us podeu inscriure a través d’aquest enllaç: https://docs.google.com/forms/d/1v8ULOdicwrdDLKDdTjb8FPeV79GKKDQBNGLBvFWClK8/viewform?edit_requested=true

A la sessió, es tractaran quatre punts, tots estretament lligats amb la pandèmia i el dret:

• El deure de protecció empresarial en temps de pandèmia: perspectiva normativa i perspectiva realista
  • El covid-19 com a risc laboral: perspectiva estricta
  • El covid-19 i les seves implicacions en prevenció de riscos laborals: perspectiva àmplia
  • Les mesures de protecció enfront de la covid-19 des de la seguretat i salut laboral: especial consideració als EPI.

Com sempre, es clourà l'acte amb un debat posterior, que comptarà amb la presència de la Dra. Maria Jesús Espuny, professora emèrita de la UAB i coordinadora de la Xarxa Alumni de RRLL UAB.