Publicades les ofertes de pràctiques extracurriculars per a estudiants

Pràctiques Extracurriculars
La Fundació Autònoma Solidària (FAS) oferta un total de 30 places per a l’estudiantat de la UAB que tingui interès en fer pràctiques extracurriculars durant el curs 2018-2019. Aquestes places estan vinculades a les àrees de voluntariat, cooperació, discapacitat i comunicació i romandran obertes fins la primera setmana de setembre.

24/07/2018

El curs vinent obrim les portes a 30 noves incorporacions a l’equip de la Fundació Autònoma Solidària. Tots aquells estudiants de la UAB que tinguin interès en fer pràctiques curriculars poden presentar la seva candidatura per conèixer de primera mà com treballa una entitat social universitària del tercer sector.

L’àrea de voluntariat oferta dues places de coordinació. A més, les específiques per cadascun dels programes de voluntariat: justícia, medi ambient, salut o sociosanitari.
Pel que fa a l’àrea socioeducativa, els programes de voluntariat d’aquest àmbit també ofereixen places pels programes Let’s Go, UniX, Campus Ítaca i CROMA 2.0, que obrirà deu places pels tallers dels instituts i una plaça per la gestió.

L’àrea de cooperació compta amb una plaça de suport al programa de voluntariat d’acollida i també una altra de suport en la gestió de l’àmbit de l’APS (Aprenentatge per servei).
El Servei d’Atenció a la Discapacitat de la UAB, o PIUNE, obre una plaça pel suport i assessorament als estudiants al Centre de Recursos.

Finalment, l’àrea de comunicació ofereix tres places: una vinculada directament al suport a la tècnica de comunicació, una altra de suport a la gestió del CRM i, finalment, una plaça vinculada a la plataforma Xarxanet.

Podreu trobar tota la informació específica relativa a cadascuna de les places ofertades a l’espai web del Servei d’Ocupabilitat de la UAB on, a més, trobareu els procediments per inscriure-us, si finalment teniu interès en presentar-vos.

Cal recordar que per accedir a aquest tipus d’ofertes és necessari tenir l’expedient obert, haver superat 120 crèdits i estar matriculat almenys d’una assignatura. Les ofertes estaran obertes fins el 6 o 9 de setembre, en funció de la plaça.