Publicades les bases de les convocatòries del Fons de Solidaritat de la UAB

Cartell convocatòria Fons de Solidaritat UAB
El Fons de Solidaritat de la UAB finança projectes de cooperació universitària i educació per la justícia global. Hi ha dues convocatòries, una adreçada a estudiants i altra a PAS i PDI.

08/01/2019

Les convocatòries esmentades són, per una banda, la convocatòria XXXVI adreçada a membres del PDI i PAS per a dur a terme projectes de Cooperació universitària en països del Sud i activitats d’Educació per a la Justícia Global en l’entorn UAB. El període per a la presentació de sol·licituds finalitzarà el 21 de febrer de 2019.

Per altra banda, la convocatòria E2018-2019 adreçada a estudiants de postgrau, màster i doctorat per a promoure la seva participació en accions de Cooperació universitària en països del Sud i d’Educació per a la Justícia Global vinculades al seus estudis. El període per a la presentació de sol·licituds finalitzarà el 21 de març de 2019.

Les bases i els formularis de les dues convocatòries estan disponibles al web de la Fundació Autònoma Solidària (FAS).

Per a més informació, dubtes o assessorament, podeu adreçar-vos directament a la FAS: 935814041 / fas.cooperacio@uab.cat.