Publicada la gravació del webinar "Confinamiento, victimización y apoyo a las víctimas"

Webinar

Atès a que la conferència tenia capacitat limitada es va decidir gravar el vídeo, que s'ha publicat avui al canal de la Facultat de Dret de la plataforma YouTube.

28/04/2020

La Societat Catalana de Victimologia i l’àrea de Dret penal i criminologia de la UAB van organitzar dimarts passat el webinar “Confinamiento, victimización y apoyo a las víctimas”. Atès a que la conferència tenia capacitat limitada es va decidir gravar el vídeo, que s'ha publicat avui al canal de la Facultat de Dret de la plataforma YouTube

El programa del webinar és el següent, tot i que també el trobareu a la descripció del vídeo:

• Victimización infantil y adolescente. Amb Noemí Pereda Beltrán, profesora titular de Victimología. ICREA Academia. Grupo de nvestigación en Victimización Infantil y Adolescente (GReVIA).
  • Victimización de personas mayores. Amb Begoña Aricha Esteve, responsable del Centre de Coordinació de la Creu Roja Catalunya i coordinadora del Servei Telemàtic d'atenció a víctimes del delicte del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.
  • Violencia de género. Amb Aina Grueso Castellà, psicòloga infanto-juvenil, especialitzada en violència de gènere. Treballadora de SIAD (Servei d'informació i atenció a dones) de Sabadell.
  • Cibervictimización. Amb Paz Lloria García, profesora titular de Dret penal a la Universitat de València i directora de la Cátedra de Protección Ciudadana y Policía Local de València (PROTECPOL).

Va moderar l'acte Maria Jesús Guardiola Lago, professora lectora de Dret penal (Serra Hunter) de la Facultat de Dret de la UAB.