Programa en intel·ligència artificial aplicada a la indústria

El flyer publicitari del programa Ai4ALL

Vols engegar un projecte d’emprenedoria en el sector de la intel·ligència artificial?

26/10/2020

El Parc de Recerca UAB, el Centre de Visió per Computador, l’Escola d’Enginyeria de la UAB i l’Institut d’Investigació en Intel·ligència Artificial del CSIC posem en marxa la tercera edició del programa Ai4ALL Intel·ligència artificial aplicada a la indústria dirigit a alumnat, personal investigador i doctorand que vulgui generar idees de negoci en aquest sector.

El curs, que començarà el 17 de novembre i acabarà el 25 de març, combina formació tècnica amb sessions d'estratègia empresarial i tutories. Els participants desenvoluparan els seus projectes acompanyats d'experts tecnològics i empresarials. Al final del programa els presentaran en un Demoday davant d’entitats i empreses rellevants, que ajudaran a impulsar-ne la continuïtat. Serà en format virtual, de 15.00 a 19.00 els dimarts i els dijous.

Consulta el programa formatiu aquí.

Els millors projectes tindran premis:

• 1.000€ en metàl·lic
  • 500€ per al prototipatge final del projecte (MVP), comunicació, branding, difusió en xarxes digitals i suport per llançar campanyes de crowdfunding
  • 10.000 $ en serveis d’Amazon Web Services

Si t’animes a participar, inscriu-te!