Places exhaurides pel Taller de Grans Despatxos

Cartell del taller Grans Despatxos

El taller comptarà amb alguns dels principals despatxos a nivell estatal i internacional i permetrà conèixer el seu funcionament, característiques i les possibilitats d'iniciar una carrera professional.

29/10/2020

La Facultat de Dret ha organitzat un Taller amb alguns dels principals despatxos a nivell estatal i internacional. L'objectiu és conèixer el seu funcionament, característiques i les possibilitats d'iniciar una carrera professional.

Cada despatx disposarà d'un temps de 15 minuts per fer una breu exposició i respondre preguntes.

El taller se celebrarà aquest dijous 5 de novembre del 2020, de 14'30h a 16h via telemàtica, a través del programa Teams. Els participants seran Uría, Deloitte, Pérez Llorca, Garrigues, Cuatrecasas, BakermcKenzie.

Lamentablement, un dia abans de la celebració ja s'han exhaurit totes les places i s'ha habilitat una llista d'espera en cas que es produeixi alguna baixa.

Els organitzadors han afirmat que, atenent al gran interès que ha generat el taller, no descarten plantejar una altra activitat de característiques similars.

L'Organització del taller no hagués estat possible sense la Dra. Núria Reynal Querol, Vicedegana d'Alumnat i Ocupabilitat, Facultat de Dret- UAB.