Participa en la reformulació dels estudis oficials en arxivística i gestió de documents

Estudis oficials

L'Escola es troba en un procés de reformulació del Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents. Per aquest motiu, ha creat un formulari en línia perquè el sector arxiver pugui aportar el seu punt de vista i experiència professional.

18/05/2021

El passat dimecres 12 de maig, la coordinadora d’estudis, Anahí Casadesús, i el director de l’Escola, Joan Pérez, van fer una explicació sobre el procés de reformulació del Màster en Arxivística i Gestió de Documents durant el 18è Congrés d'Arxivística i Gestió de Documents de Catalunya.

Els dos representants de l’Escola van narrar els canvis que s’estan plantejant en aspectes com el pla d’estudis, les competències a adquirir, els resultats d’aprenentatge, etc.

L'Escola vol implicar als professionals de l'arxivística en aquest procés. Per aquest motiu, ha creat un formulari en línia perquè dirigit a persones i col·lectius vinculats al sector arxiver per tal que puguin aportar el seu punt de vista des de la seva experiència professional.

Segons la coordinadora dels estudis, Anahí Casadesús, l’objectiu és obtenir un Màster “reformulat i pensat per a les necessitats actuals i futures dels professionals del sector”.