Oberta la convocatòria d'ajut de col·laboració a la investigació amb l'àrea de Dret Penal

Beca collaboracio
El Projecte ha de servir per a apropar els alumnes a l’exercici pràctic del Dret penal, mitjançant l’assistència a les vistes orals celebrades a l’Audiència Provincial de Barcelona i el posterior comentari dels aspectes substantius i processals amb els Professors i Magistrats. La beca és per al segon quadrimestre. Hi ha una plaça disponible i la resolució es publicarà el dia 13 de desembre de 2019. 

04/10/2019

Objecte
És objecte de la present convocatòria promoure la iniciació dels estudiants en tasques de col·laboració docent en el marc de l’assignatura “Dret Penal II”, al llarg de la qual es durà a terme un Projecte d’Innovació docent sobre “Aplicació forense de la teoria del delicte” coordinat per la Prof. Miriam Cugat Mauri.

El Projecte ha de servir per a apropar els alumnes a l’exercici pràctic del Dret penal, mitjançant l’assistència a les vistes orals celebrades a l’Audiència Provincial de Barcelona i el posterior comentari dels aspectes substantius i processals amb els Professors i Magistrats.

La tasca a desenvolupar per l’alumne col·laborador consisteix en assistir l’equip docent en:

  • l’organització dels grups d’alumnes i calendari de visites a l’Audiència
  • preparació del material judicial, i
  • coordinació amb l’equip de Magistrats

Places
1

Només es seleccionarà un alumne col·laborador. La resta d’alumnes quedarà en llista d’espera, per ordre de puntuació, en cas de desistiment o impossibilitat d’incorporació de l’alumne inicialment o successivament seleccionat.

Import
300 Euros, ingressats a la finalització de la col·laboració.

Destinataris
Estudiants del Grau en Dret de la UAB o de dobles titulacions que incloguin estudis en Dret.

Condicions
A tall orientatiu, es preveu que la col·laboració ocupi un matí a la setmana durant els tres mesos que ha de durar el Projecte. Tanmateix, en funció de les necessitats i possibilitats, la distribució horària pot variar, concentrant més hores durant les setmanes de les visites a l’Audiència i alliberant-ne d’altres.

L’equip docent tindrà en compte en tot moment la compatibilitat de les tasques a realitzar amb l’adequat seguiment del curs per part de l’alumne.

Durada
De febrer a maig de 2020.


Destinació
Unitat docent de Dret penal.
Data de publicació de la convocatòria
5/10/2019

Termini de presentació de candidatures
5/11/2019

Entrevista als alumnes pre-seleccionats (màxim 5)
Entre el 6/11/2019 i 5/12/2019.

Publicació de la resolució
13/12/2019

Mode de presentació de candidatures
Enviament d’un correu electrònic amb el formulari de sol·licitud i documentació adjunta a: eduardo.celma@uab.cat

Documentació
Cal acompanyar el formulari de sol·licitud amb el certificat de notes de les PAAU (només els alumnes de primer curs) o certificat de la nota obtinguda a les assignatures de Dret penal del Grau.

Criteris de selecció
Nota mitjana PAAU (en el cas d’alumnes de primer curs) o de les assignatures de Dret penal del Grau.
Capacitat de comunicació i organització, segons puntuació de l’entrevista.

Formulari de sol·licitud d’ajut de col·laboració docent en el marc de l’assignatura de Dret penal II