Obert el període de votació de les eleccions a la Junta de Facultat

Eleccions Junta 2018
El període de votació de les eleccions a la Junta de la Facultat de Ciències (Sector C) tindrà lloc des de les 10:00 hores del dimecres 28 de novembre fins a les 12:00 del dijous 30 de Novembre de 2018.

29/11/2018

Per aquestes eleccions s'utilitzarà el sistema de votació electrònica, tal com ja es va fer en les darreres eleccions a la Junta de Facultat. Podeu accedir a la plataforma de votació electrònica amb aquest enllaç.

Per votar us haureu d'identificar amb el vostre NIU i la contrasenya. S'ha de tenir en compte que no haureu votat fins que no confirmeu el vot (no n'hi haurà prou validant-lo). Cada votant podrà emetre el seu vot tants cops com vulgui dins del període actiu de votació però només es comptabilitzarà el sentit del seu darrer vot.

Consulta aquí tota la informació de les eleccions.