Noves formes de discriminació al lloc de treball: Discriminació múltiple per raó de gènere i discapacitat

Cadira

S’analitzarà la discriminació múltiple, amb especial conjunció en gènere i discapacitat.

25/02/2022

El proper dijous 3 de març a les 18:30h de la tarda tindrà lloc el webinar “Noves formes de discriminació al lloc de treball: discriminació múltiple per raó de gènere i discapacitat”. Amb David Gutiérrez, professor lector de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la UAB. És una activitat gratuïta per a tota la comunitat universitària.

Es farà una anàlisi del marc legal de protecció envers la discriminació múltiple, amb especial conjunció en gènere i discapacitat i s’oferirà una perspectiva judicial amb sentències d’interès. I, com és habitual, hi haurà un debat posterior.

L’activitat forma part del cicle de programació de la Xarxa Alumni de Relacions Laborals, coordinada per la Dra. Maria Jesús Espuny, professora emèrita de la UAB i coordinadora de la Xarxa Alumni de RRLL UAB.

Més informació i inscripcions