Noves activitats d'ocupabilitat de la Facultat de Dret

Fotografia Servei d'Ocupabilitat de la UAB

Des del Deganat, amb la col·laboració del Servei d'Ocupabilitat de la UAB, hem programat un seguit d'activitats gratuïtes que pretenen millorar l'ocupabilitat dels i les nostres estudiants.

15/11/2023

Aquestes activitats combinades amb altres que podreu trobar al Servei d'ocupabilitat poden suposar la convalidació d'1 crèdit ECTS (si realitzeu un mínim de 20 hores i 5 hores més de treball personal fora de l'aula durant el curs acadèmic vigent), però en qualsevol cas podeu fer les activitats de forma individual.

Les activitats son gratuïtes i estan obertes a tot l’alumnat de la Facultat de Dret (graus i màsters). La inscripció és obligatòria i s’ha de realitzar a través de de l’aplicació NEXUS https://nexus.uab.es/UAB/logon.do

Les activitats d’aquest semestre son:

• Dijous 23 de novembre. La recerca activa d’ocupació. El currículum vitae, l’escrit de presentació i altres eines de presentació. Aula 6 Facultat Dret de 14:00 a 15’30.
  • Dimarts 12 de desembre. Marca personal per ser trobats/des professionalment: Linkedin, networking i autocandidatura. Aula 6 Facultat Dret de 14:00 a 15’30

Us esperem

Per veure el cartell de les activitats accediu a l'enllaç.