Nova ampliació del termini per sol·licitar la beca general del Ministeri pel curs 2022-23

Becafoto

El termini de presentació de sol·licituds pel proper curs 2022-23 s'ha allargat fins el dilluns 16 de maig de 2022.

29/03/2022

L'Agència d'Ajuts Universitaris i de Recerca de Catalunya (AGAUR), ha fet públic el nou període de la convocatòria de beques de caràcter general per estudis universitaris (GRAL), que publica cada any el Ministeri d'Educació i Formació Professional. El calendari de sol·licituds s'ha modificat respecte d'altres anys, i la convocatòria estarà oberta fins el dilluns 16 de maig.

La beca general és de caràcter general, i va dirigida a estudiants universitaris que cursin:

• Estudis universitaris conduents a títols oficials de grau i de màster.
  • Curs de preparació per a l’accés a la universitat de majors de 25 anys que siguin impartits per universitats públiques.
  • Crèdits complementaris o complements de formació per a l’accés o per a l’obtenció del títol de màster o grau.

Per demanar la beca s'han de seguir els passos que s'indiquen al web del Ministeri.

Per beneficiar-se dels ajuts cal complir les condicions que es fixen a la convocatòria referents als requisits generals, acadèmics i econòmics (de renda i de patrimoni).

És important que encara que la persona no sàpiga què s'estudiarà, o fins i tot, si estudiarà o no, faci la sol·licitud dins aquest termini establert.

Consulteu l'apartat de preguntes freqüents que trobareu al web de l'AGAUR per aclarir tots els vostres dubtes.

La resolució de la concessió de beques està previst que s'avanci a l'octubre. Podeu consultar tota la informació a la pàgina web de l'AGAUR i a la del Ministeri d'Educació i Formació Professional.