Nou curs en línia sobre comunicació als arxius i storytelling

Curs en Comunicació en els Arxius. L'Storytelling com a Estratègia
A l'abril s’estrena un nou curs d’especialització que permetrà als professionals de l’arxivística i la gestió documental adquirir eines de comunicació i difusió per apropar el patrimoni documental i l’activitat dels arxius i les empreses de gestió de documents a la societat. Inscripcions obertes.

17/10/2019

L’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents ofereix un nou curs d’especialització en línia per capacitar als professionals del sector a exercir tasques de comunicació i difusió en l'àmbit de les institucions arxivístiques i empreses de gestió documental.

El curs se centrarà sobretot en l’storytelling, ”l’art d’explicar una història”, i una de les estratègies més utilitzades en comunicació per donar a conèixer productes, marques o serveis.

L’objectiu d’aquest curs, doncs, és que els estudiants puguin conèixer eines i tècniques comunicatives que els permetin donar visibilitat a la tasca dels arxius i de les empreses de gestió documental i difondre el seu llegat històric i patrimonial.

Les persones interessades a realitzar aquest nou curs d'especialització ja poden formalitzar la seva inscripció a través d’aquest enllaç. La formació començarà el 16 d'abril de 2020 i tindrà una durada de 2 mesos.

Primer curs d’aquesta tipologia en àmbit català i hispanoparlant

L’Escola és el primer centre universitari en oferir una formació en línia i en castellà d’aquestes característiques a Catalunya, Espanya i Iberoamèrica.

Més informació sobre el curs