"No queda gens malament dir que tens un grau i un mínor"

Façana de la FTI amb una branca de cirerer davant

Les llengües i cultures estrangeres són un gran atractiu per a qualsevol currículum i complementen sense problema cap formació: sempre són molt ben valorades i no interfereixen amb altres competències. La Facultat ofereix 4 mínors de llengües i cultures estrangeres ideals per a qualsevol estudiant.

01/03/2022

La Facultat de Traducció i Interpretació torna a oferir 4 mínors de llengües i cultures estrangeres pel curs 2022-23: Traducció i Interpretació, Estudis d’Àsia Oriental, Estudis Coreans i Estudis Portuguesos. Tots ells destaquen per ser compatibles amb qualsevol programa de formació: les llengües i cultures estrangeres sempre són un afegit, en qualsevol currículum o programa de formació de qualsevol camp.

Descobreix tots els mínors de la nostra facultat

En un món cada cop més connectat, el món professional valora cada cop més les habilitats comunicatives, que tot estudiant de l’Autònoma pot reforçar a través dels nostres mínors. No us perdeu la presentació dels nostres mínors a la fira virtual del proper divendres.

Fira virtual de mínors de la UAB

“No queda gens malament dir que tens un grau i un mínor”: una exalumna del Mínor en Traducció i Interpretació parla de la seva experiència

Sempre li havien agradat molt els idiomes i, mentre estudiava el grau de Periodisme, va descobrir els mínors de la UAB: concretament el Mínor en Traducció i Interpretació de la nostra Facultat. Idiomes, ganes de canvi d’aires i el prospecte d’un programa formatiu interessant: l’Ariadna no s’ho va pensar dos cops i es va apuntar al mínor.

A més, l’Ariadna també valora molt positivament tant el professorat com els seus companys de la Facultat, així com les instal·lacions -com no, li van encantar les cabines d’interpretació! Recomana fer un mínor a tothom que s’ho proposi: si encara no us ha quedat clar per què, us convidem a visualitzar aquest vídeo on ho explica tot fil per randa.