New call for EAPC collaboration scholarships

Logotip EAPC

L’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC) ha obert una nova convocatòria de beques per desenvolupar estudis i treballs relacionats amb els seus àmbits d’actuació.

04/10/2023

Les beques de col·laboració EAPC tenen com a finalitat l’augment de la formació teoricopràctica i la preparació professional de les persones beneficiàries mitjançant la realització de tasques pròpies de l’EAPC, amb la tutoria de la persona que es designi. La col·laboració consisteix a executar les tasques assignades durant cinc hores diàries, en règim de matí, de dilluns a divendres, a la seu de l'Escola d’Administració Pública de Catalunya, carrer Girona, 20 de Barcelona, presencialment o en línia un màxim de dos dies a la setmana.

Una d’aquestes beques es destina a la col·laboració en recerca. Les tasques i funcions en què els becaris es formaran són:

Beca en recerca

• Tasques de suport relacionades amb les diferents convocatòries de subvencions per al foment de la recerca que gestiona el Servei de Recerca, Innovació i Transferència
  • Tasques de suport a les activitats de recerca i difusió de la recerca impulsades per l’EAPC
  • Anàlisi i presentació de dades
  • Participació en l’organització de sessions d’investigació, jornades i congressos

Titulació requerida: ciències polítiques i de l’Administració, sociologia, dret o titulacions similars de grau d’interès per a l’organització (per exemple, pedagogia).

El període de gaudiment de la beca s'iniciarà a partir de l'1 de febrer de 2024 o en tot cas del mes següent al de la publicació de la resolució de concessió de les beques i finalitzarà el 30 de novembre del mateix any.

Cada beca té una dotació econòmica de 700 euros mensuals i es farà efectiva a mesos vençuts, a excepció dels mesos incomplets que es pagaran prorratejadament, i el mes d'agost, que no computa econòmicament.

El termini de presentació de les sol·licituds és del 2 al 23 d’octubre, ambdós inclosos.

Les sol·licituds i la documentació annexa s'han de presentar exclusivament per mitjans electrònics a través de
 tràmits gencat.