Matrícula dels estudiants assignats a partir de la segona preferència

Matrícula
Si t’han assignat entre la 2a i la 8a preferència i fas el tràmit d’assignació definitiva -el dia 14 és el darrer dia-, la matrícula a la UAB serà el dia 17 al matí. L’hora assignada a cada estudiant es publicarà el dia 16 a l’apartat “la teva matrícula” del web dels estudis.

10/07/2015

Si t'han assignat entre la segona i la vuitena preferència, pots acceptar com a definitiva la plaça assignada mitjançant el tràmit "assignació definitiva" (entra al web https://accesnet.gencat.cat i selecciona el botó "Assignació definitiva") i matricular-te el 17 de juliol. Si la teva primera preferència és venir a la UAB però ara t’han assignat una altra opció de preinscripció, no et desanimis i espera’t a la reassignació del 23 de juliol. En aquest segon cas, no cal fer cap tràmit.

Si, en aquesta segona assignació t’han assignat entre la segona i la vuitena preferència i vols intentar millorar la teva assignació, cal que seleccionar el botó “Continuar en el procés de reassignació de places”. Pots fer la sol·licitud encara que et matriculis de la preferència que t’han assignat el dia 23 de juliol.

El procés de matrícula pot requerir la realització de tràmits addicionals previs i/o posteriors. Per això, la UAB posa a la disposició dels nous estudiants el manual de matrícula i el web de matrícula. La UAB ha desenvolupat també un simulador de preus de matrícula amb l'objectiu d'orientar els alumnes sobre el preu total de la seva matrícula a partir dels preus fixats per la Generalitat.

Per resoldre qualsevol dubte, la UAB ofereix un servei d'atenció telefònica sobre matrícula -93 581 11 11- operatiu de 10 a 18 h, de dilluns a divendres.

Més informació: Matrícula
A la matrícula, marca la casella pel 0,7%