Lliurament del Premi Campus Muntanya d'Alinyà

Cartell de l'acte
El guardó s'atorgarà al millor Treball de Fi de Grau realitzat al Campus de Ciències Ambientals i de la Terra de la Muntanya d’Alinyà durant el període 2016-2018. L'acte es celebrarà dijous 27 de setembre de 17:15 a 18:15 a la Sala Montseny de l’ICTA-UAB (Edifici Z).

25/09/2018

La Universitat Autònoma de Barcelona i la Fundació Catalunya La Pedrera us conviden a assistir a un acte per atorgar la segona edició del premi al millor Treball de Fi de Grau realitzat en el marc del Campus de Ciències Ambientals i de la Terra de la Muntanya d’Alinyà.

El Campus es va instaurar el curs 2012-2013 com a resultat de la col·laboració entre la Fundació Catalunya La Pedrera i la Universitat Autònoma de Barcelona a través de l’ICTA-UAB, i posa a disposició dels estudiants i investigadors de diferents àmbits, diversos equipaments per realitzar projectes i activitats de recerca, formatives i de divulgació a la Muntanya d’Alinyà, la finca privada més gran de Catalunya.

El guardó és de caràcter biennal i consta d’un primer premi, consistent en 2.000 euros i la menció de dos treballs finalistes. En aquesta segona edició, opten al premi 32 alumnes que han realitzat un total de 10 treballs de fi de grau realitzats durant el període 2016-2018 en el marc del Campus d’Alinyà, valorant la seva qualitat científica, rellevància, aplicabilitat i innovació.

Data: Dijous, dia 27 de setembre de 2018

Horari: 17.15-18.15h.

Lloc: Sala Montseny de l’ICTA-UAB (Edifici Z)

Comptarem amb la participació de:

• Xavier Gabarrell, director de l’ICTA-UAB

• Cristina Palet, coordinadora de la Llicenciatura de Ciències Ambientals de la UAB

• Miquel Rafa i Lluís Farrés, directors de l’Àrea de Territori Medi Ambient i de l’Àrea de Coneixement i Recerca de la Fundació Catalunya La Pedrera

• Javier Lafuente, Vicerector d'Innovació i de Projectes Estratègics

L’acte finalitzarà amb un piscolabis.