La Universidad Complutense de Madrid convoca el IV Premio Complutense de Traducción obert a estudiants de tot l’Estat

Llibres

Tots els alumnes de grau, màster i doctorat que cursin estudis en traducció a una universitat de l’Estat poden presentar-se a aquest certamen, obert fins el 26 de febrer de 2021.

04/12/2020

Des de la Facultat animem tot el nostre alumnat a presentar-se a aquest certamen. Si guanyeu, ens encantaria que també ho compartíssiu amb nosaltres!

Els estudiants de grau, màster i doctorat de Traducció de la nostra Facultat poden presentar-se al IV Premio Complutense de Traducción Valentín García Yebra 2021, ja que la convocatòria d’aquest certament de la Universitat Complutense de Madrid és oberta a estudiants de traducció de tot l’Estat.

Les traduccions presentades han de ser en llengua castellana, d’obres lliures de drets i d’autors morts abans del 1937. La llengua de les obres originals pot ser qualsevol de les més de trenta llengües que s’imparteixen a la Complutense, algunes de les quals també s’imparteixen a la nostra Facultat.

Els premis varien des de la publicació a la prestigiosa revista de traducció Vasos Comunicantes, d’ACE Traductores, fins a la intervenció en un congrés de traducció organitzat per la mateixa associació. El termini d’entrega de traduccions s’acaba el 26 de febrer de 2021: tota la informació per a presentar-s’hi es troba disponible a continuació.

Bases del concurs