La UAB prepara l'acte "Superem l'androcentrisme a la ciència"

Cartell de l'acte
En commemoració al dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència, les Facultats de Ciències i Biociències us convidem a l'acte que tindrà lloc el dimarts 11 de febrer.

07/02/2020

Per commemorar el dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència, les Facultats de Ciències i Biociències, juntament amb l'Observatori per a la Igualtat, han organitzat l'acte "Superem l'androcentrisme a la ciència"

Aquest acte tindrà lloc el dimarts, 11 de febrer, a les 13 h a la Sala de Graus de les Facultats de  Ciències i Biociències. La vicerectora d'Alumnat i Ocupabilitat de la Universitat, Sara Moreno, serà l'encarregada de donar la benvinguda i de cloure l'acte.

La professora i coordinadora del Grau de Biologia, Eulàlia Subirà, presentarà el gènere i la ciència en els Treballs de Fi de Grau (TFG). I, a continuació, quatre estudiants de la UAB exposaran els treballs de recerca que ja van presentar a la IV edició del Premi als TFGs amb perspectiva de gènere de l'Observatori per a la Igualtat.

Marta Vera, del Grau de Biotecnologia, exposarà La invisibilidad de las mujeres en los ensayos preclínicos: aproximación a los modelos animales; Amisha Suraj, del Grau en Biologia Ambiental, presentarà The very many faces of Chipko: the role of gender in a grassroots environmental activism moviment; Ismael Gómez, del Grau en Educació Primària, presentarà Feminitzar la ciència des de l'educació: de l'habitació al laboratori compartit? i Meritxell Farreny, del Grau de Periodisme, parlarà de Ciència en clau feminista: Científiques i Tecnòlogues que lluiten per la visibilitat de les dones.

Des d'ambdues Facultats us animem a assistir a aquest acte el proper dimarts, 11 de febrer.