La UAB oferirà un nou doble grau en Dret + Relacions Internacionals

alumnos

25/01/2022

La Facultat de Dret de la UAB oferirà a partir del curs 2022/2023 un nou doble grau en Dret + Relacions Internacionals. Aquesta innovadora oferta formativa permetrà als estudiants adquirir una formació jurídica completa amb una visió i especialització en dret i polítiques internacionals imprescindible en un món globalitzat.

La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) es converteix així en una de les poques universitats públiques en oferir un doble grau en Dret i Relacions Internacionals. Aquesta novetat permetrà una gran interdisciplinarietat  en el campus universitari, i una forta empenta per la mobilitat europea i internacional dels estudiants. També suposarà una clara aposta per la docència en anglès en moltes de les seves assignatures.

Entre les principals sortides professionals del doble grau es troba la participació en organitzacions internacionals com Nacions Unides i el Consell d’Europa, i en entitats supranacionals com la Unió Europea. Els graduats també podran treballar en administracions públiques de tots els nivells que tinguin la voluntat o necessitat d’intervenir en polítiques internacionals, i associacions, ONGs i Lobbys. Finalment, també es podrà exercir l’advocacia en totes les especialitats  i la funció pública en diversos àmbits com la judicatura o la fiscalia.