La UAB manté alguns serveis essencials durant la Setmana Santa

Setmana Santa

06/04/2020

Atès que el Real Decreto 476/2020 de 27 de març, va prorrogar l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisis sanitària ocasionada pel COVID-19, fins al dia 12 d'abril, La Universitat Autònoma de Barcelona ha decidit que durant el període de vacances de Setmana Santa mantindrà únicament els serveis essencials següents:

• 3/4 Servei de Seguretat i Vigilància
  • 3/4 Servei de Granges i Camps Experimentals
  • 3/4 d'Estabulari
  • 3/4 Laboratori de Psicobiologia

L’Oficina d’Assistència en Matèria de Registre donarà servei a través de la seu electrònica.

Així mateix, tal com estableix el Real Decreto-Ley 10/2020, de 29 de març, la mobilitat continua restringida i s’ha de reduir als treballadors que prestin serveis essencials a la Universitat.

A partir del dia 3 d'abril i fins al dia 13 d’abril les autoritzacions i certificats de desplaçament s’emetran, només per a casos excepcionals, des de la Gerència amb el vistiplau del vicerector de Recerca. L’autorització s’haurà de sol·licitar mitjançant un correu electrònic a gerencia@uab.cat en el qual s’haurà d’informar de cognoms i nom /NIF/Correu-e / lloc on s’ha d’anar / data i horari concret i  motivació. El Servei de Seguretat i Vigilància és el responsable del control d’accessos però no pot expedir cap tipus d’autorització ni certificat de desplaçament.