La professora Rosa Agost és nomenada membre de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua

La professora Rosa Agost

Rosa Agost, professora del Postgrau en Correcció i Assessorament Lingüístic de la UAB, compta amb una llarga trajectòria en investigació i docència de la traducció i també forma part del Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans Audiovisuals.

15/03/2021

La professora Agost imparteix l'assignatura d'Assessorament en l'audiovisual del Postgrau en Correcció i Assessorament Lingüístic

La professora Rosa Agost és una de les noves set membres de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua després del ple celebrat per la institució el divendres 12 de març. Tot i que han calgut tres rondes de votacions per fer la tria, la professora Agost ha sortit escollida ja en la primera ronda.

Doctora en Traducció (1996) amb una tesi sobre doblatge, des de llavors ha cultivat una extensa trajectòria en diversos àmbits de la llengua i de la traducció. És professora del Departament de Traducció i Comunicació de la Universitat Jaume I i col·labora en diversos màsters de traducció, com el Postgrau en Correcció i Assessorament Lingüístic, que ofereix la Facultat de Traducció i Interpretació de la UAB.

Entre altres, a més, la professora Agost també és la coordinadora i redactora de llengua i traducció del Llibre d’estil de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació i des de 2019 també és membre del Consell Rector d’aquest ens. Des de la Facultat de Traducció i Interpretació volem felicitar Rosa Agost i li desitgem tanta sorts i encerts com els que ha acumulat fins ara.

Currículum de la professora Rosa Agost