La FTI aprova mesures especials de salut per a l'inici del curs 2021-22

Mesures de salut de la FTI

Tota la comunitat universitària té la responsabilitat de seguir aquestes mesures, encarades a contenir el brot epidèmic de la pandèmia de covid-19. Es recomana la lectura atenta del document de la notícia.

13/09/2021

La Facultat de Traducció i Interpretació té la voluntat i el compromís de la represa de la docència presencial, que van necessàriament lligats al compliment d’una sèrie de mesures especials de salut adreçades a tota la comunitat universitària. Es recomana a tothom la lectura atenta del document adjunt al final de la notícia, a més de desar-lo en una drecera fàcilment accessible.

Aquest document s’ha elaborat d’acord amb el Pla de contingència i protocol d’organització de la UAB, actualitzat el setembre del 2021. Aquest pla pot ser objecte de diverses modificacions, en funció de possibles noves instruccions de la UAB i/o del Departament de Salut. La Facultat informarà en tot moment de qualsevol d’aquests canvis a través d’aquest mateix lloc web i de les dues plataformes socials, Twitter i Instagram.

Es prega a tota la comunitat universitària que vetlli pel compliment de totes aquestes mesures: cuidar-nos a la universitat és una responsabilitat compartida per assegurar un bon curs acadèmic!

Més informació: Mesures especials de la FTI pel curs 2021-22