La FHNW presentarà els seus programes educatius als estudiants de la UAB

FHNW
Representants de la Universitat de Ciències Aplicades del Nord-Oest de Suïssa (FHNW) exposaran les diferents ofertes educatives a les que poden accedir els estudiants de la UAB, com el programa d’intercanvi Erasmus (SEMP) o els seus programes de Màster. L'acte tindrà lloc dilluns 25 de març a la Sala de Graus de 13h a 15h i inclou aperitiu.

05/03/2019

Els professors i doctors de la FHNW, Frank Pude i Uwe Pieles, seran els encarregats d'exposar les possibilitats que tenen els estudiants per acabar els seus estudis de Grau a Suïssa o bé realitzar algun dels Màsters que ofereixen. L'acte va dirigit als estudiants dels graus de Nanociència i Nanotecnologia, Química, Biologia Ambiental, Bioquímica, Biologia i Ciències Biomèdiques.

A més, exalumnes de la UAB que actualment viuen a Suïssa, la Marta Girona i en Gonzalo Álvarez, compartiran la seva experiència durant l’estada d’Erasmus i les portes que els van obrir.

Durant la presentació s’exposaran diferents projectes de recerca que es realitzen a les seves instal∙lacions, en col∙laboració amb empreses i altres instituts de recerca, per tal de fomentar el vincle UAB-FHNW. Finalment, faran una petita introducció sobre la ciutat de Basel i la seva internacionalitat.

Per a més informació podeu consultar el web de la FHNW.