La Facultat de Dret és considerada la millor facultat per estudiar el Grau en Dret

Foto_actualFacultat

La Facultat de Dret de la UAB és la millor facultat d’Espanya per estudiar el grau en Dret, segons la desena edició de l’informe U-Ranking.

01/07/2022

La UAB és la millor universitat per cursar el grau en Dret, segons la desena edició de l’informe U-Ranking, un projecte conjunt de la Fundació BBVA i l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques. El grau en Dret de la UAB apareix en la desena posició del gràfic de les millors universitats per realitzar els graus amb més sortides laborals. En aquest rànquing es valoren de la mateixa manera la docència i la innovació.

Per altra banda, tres dels graus amb més sortides laborals també es fan a la Facultat de Dret. Es tracta del doble grau en Criminologia + Dret, en Administració i Direcció d’Empreses + Dret i Ciències Polítiques i Gestió Pública + Dret. Tanmateix, des del punt de vista de la investigació i la innovació la Universitat Autònoma de Barcelona apareix entre les tres universitats capdavanteres de tota Espanya.

Les dades del rànking també mostren que les universitats privades destaquen per la docència, mentre que les públiques són millors en investigació i innovació. A més, a les privades hi ha hagut un augment molt significatiu d’alumnats de màster (44% en aquests moments), malgrat que a la pública també ha crescut cinc punts (ara és l’11% del total). No obstant això, el 94% dels estudiants de doctorat es formen en una universitat pública.