La Facultat de Dret emet un comunicat davant la situació de crisi pel Covid-19

Facultat de Dret
Després de la declaració de l’estat d’alarma per Reial Decret 4636/2020, de 14 de març, i del Comunicat de la Rectora del diumenge dia 15, s’ha suspès l’activitat acadèmica presencial a la UAB i les instal·lacions de la nostra Facultat romandran tancades, excepte per als serveis essencials.

17/03/2020

L’equip de deganat estem a la vostra disposició per a resoldre les qüestions que es puguin plantejar en aquest període d’excepcionalitat a través del correu electrònic dg.dret@uab.cat.

Com sabeu, després de la declaració de l’estat d’alarma per Reial Decret 4636/2020, de 14 de març, i del Comunicat de la Rectora del diumenge dia 15, s’ha suspès l’activitat acadèmica presencial a la UAB i les instal·lacions de la nostra Facultat romandran tancades, excepte per als serveis essencials. Us recordem que mentre duri la situació d’excepcionalitat, l’activitat docent presencial s’haurà de substituir per la virtual seguint les indicacions del vicerector, i les que vàrem enviar al professorat en el missatge de l’Equip de deganat de divendres 13 de març.

Correspon a cada professor organitzar la docència a través del Campus Virtual, mantenint el mateix horari de classe i realitzant les tutories. Per això, haurà d’informar a l’alumnat de les activitats docents i d’avaluació que durà a terme per adaptar la guia docent, i facilitarà els recursos i materials amb antelació suficient perquè es puguin preparar les classes virtuals. Es recomana l’activació del fòrum i el contacte amb l’alumnat a través del correu institucional (adreces disponibles a Moodle i a SIGMA).

També es mantindran les proves d’avaluació continuada i els exàmens parcials, que s’adaptaran per a la seva realització de manera virtual. Així mateix, les tutories presencials per als TFG i TFM seran substituïdes per les virtuals. Per a dur a terme les activitats docents virtuals els professors disposen, a més, dels recursos que s’ofereixen a l’enllaç www.uab.cat/coronavirus. Les incidències tècniques es resoldran pel CAS (Centre d’Assistència i Suport) del Servei d’Informàtica.

Hem d’insistir en que cada docent encarregat de l’assignatura és responsable de l’aprenentatge virtual de l’alumnat i de l’assoliment dels objectius de la guia docent. El professorat pot acudir als coordinadors de cada unitat per a resoldre els dubtes i incidències de caràcter acadèmic. I aquells acudiran als Coordinadors de cadascuna de les titulacions en cas de ser necessari.

L’equip de deganat estem a la vostra disposició per a resoldre les qüestions que es puguin plantejar en aquest període d’excepcionalitat (dg.dret@uab.cat). Demanem a tots els integrants de la Facultat (professorat, alumnat, PAS) que seguiu estrictament les normes de les autoritats acadèmiques i sanitàries. En aquests moments tots hem de mantenir una actitud de responsabilitat i solidaritat per a superar la difícil situació que enfrontem.

Rebeu una cordial salutació