La degana Susana Navas i els professors Josep Cañabate i Albert Castellanos participen en la segona edició del THAIS

2SymposiumTauli

Els pròxims 19 i 20 de juny de 2023 tindrà lloc la segona edició del Taulí Health Artificial Intelligence Symposium (THAIS), un programa en el qual participaran Susana Navas, degana de la Facultat de Dret, i els professors Josep Cañabate i Albert Castellanos.

L’acte se celebrarà en el Parc Taulí Hospital Universitari, en Sabadell.

12/06/2023

Susana Navas, degana de la Facultat de Dret, i els professors Josep Cañabate i Albert Castellanos, participaran en la segona edició del programa Taulí Health Artificial Intelligence Symposium (THAIS), que se celebrarà el 19 i 20 de juny en el Parc Taulí Hospital Universitari, en Sabadell.

L’acte està organitzat per la Unitat Mixta del grup de Nefrologia Clínica, Intervencionista i Computacional de l'Institut Recerca i Innovació del Parc Taulí (I3PT) i l'Escola d'Enginyeria d'Universitat Autònoma de Barcelona i té l’objectiu de donar a conèixer el sector de la intel·ligència artificial en Salut des d’una perspectiva dirigida a professionals de l’àmbit sanitari involucrats en aquesta àrea.

Per a més informació, visita el següent enllaç.