La Clínica Jurídica IURISLAB aborda els drets al final de la vida en una conferència a la UAB

El proper 2 d’octubre, la Facultat de Dret de la UAB acollirà una conferència per analitzar els reptes jurídics, socials i ètics entorn de la garantia d’una mort digna.
26/09/2025
2 d’octubre de 2025 a les 12h
La Clínica Jurídica IURISLAB de la Facultat de Dret de la UAB organitza el pròxim 2 d’octubre de 2025, a les 12 h, la conferència “Els drets al final de la vida: reptes actuals i futurs”, que tindrà lloc a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret.
L’acte serà presentat pel Dr. Ricard Esteban, Degà de la Facultat de Dret, i comptarà amb les intervencions de Nani Hidalgo i Elena Gámez, membres de Dret a Morir Dignament Catalunya.
Una oportunitat per reflexionar sobre els reptes jurídics, socials i ètics vinculats al final de la vida i a la garantia d’una mort digna.