La Biblioteca de Ciències Socials acull l'exposició Manuel Ballbé Mallols (1951-2020): in memoriam

Exposició amb bibliografia i tesis de Manuel Ballbé

L'exposició és en homenatge al Dr. Manuel Ballbé, catedràtic de Dret Administratiu i fundador de l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB, que va ser usuari habitual de la Biblioteca de Ciències Socials.

21/10/2020

La Biblioteca de Ciències Socials s'ha sumat a l'homenatge a Manuel Ballbé, catedràtic del Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques de la UAB, que havia de tenir lloc el 16 d'octubre en un acte a la sala d'actes del Rectorat, i que s'ha hagut de cancel·lar fins a nova data.

A la planta 0 de la Biblioteca de Ciències Socials de la UAB s'ha creat una exposició on es repassa la seva bibliografia, les tesis que va dirigir, els mitjans que es van fer ressò de la seva pèrdua i la butaca vermella de la biblioteca on sempre seia per llegir el Financial Times.

A més de la Facultat de Dret, Ballbé va exercir la docència també a l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB, centre on va ser, a més, delegat del rector. Va treballar en projectes de recerca sobre el dret comunitari a Espanya o l'organització de la seguretat al sector de l'energia nuclear.

Podeu veure les fotos de l'exposició a través d'aquest enllaç del DDD