La BCT organitza l'exposició "Càtedra amb nom de Dona"

Portada publicació dones ciències
La Biblioteca de Ciència i Tecnologia realitza anualment una exposició per commemorar la Dona en la Ciència, en el marc del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència i el Dia Internacional de les Dones. Aquest any el tema gira entorn a les dones catedràtiques baix el nom "Càtedra amb nom de Dona".

07/02/2020

Cada any, la Biblioteca de Ciència i Tecnologia celebra el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència i el Dia Internacional de les Dones amb una exposició, i enguany ha volgut posar l'accent en la ciència i les dones de casa nostra.

En el curs 2019-2020 la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) té 30 Dones Catedràtiques impartint docència entre les Facultats de Ciències i Biociències i l'Escola d'Enginyeria. És per això que l'exposició, "Càtedra amb nom de Dona", pretén visibilitzar-les, que tota la comunitat universitària les reconegui i destacar els seus mèrits en l'àmbit científic i laboral com a membres de la UAB, doncs totes elles són #donesAutònoma.

A més d'aquesta exposició, la Biblioteca de Ciència i Tecnologia presenta una publicació amb les diferents dones segons el centre/facultat. En la publicació de la Facultat de Ciències podem trobar 9 de les 30 Dones Catedràtiques.

Des de la Facultat de Ciències us animem a donar-li una ullada a aquesta publicació, a part d'anar a visitar l'exposició "Càtedra amb nom de Dona"