L'Escola organitza xerrades informatives online sobre el Grau

Estudiants de l'Escola

L'Escola organitza sessions virtuals per informar sobre el Grau en Prevenció i Seguretat Integral (i les seves modalitats presencial i online) a tots els futurs estudiants interessats en accedir a la titulació durant el proper curs acadèmic 2020-21. La propera xerrada es celebrarà el 16 de juliol. Cal inscriure's prèviament

20/03/2020

L'Escola organitza sessions informatives virtuals per donar a conèixer el Grau en Prevenció i Seguretat Integral (i les seves modalitats presencial i online) a futurs estudiants universitaris interessats en cursar la titulació el proper any acadèmic 2020-2021.

Per assistir en línia a les xerrades cal que us inscriviu prèviament al dia i hora que us vagi millor. Les sessions es celebraran en el següent calendari:

Trieu el dia i hora (cliqueu sobre l'enllaç corresponent), i ompliu les vostres dades al formulari de l'aplicació "Eventbrite", per apuntar-vos a la jornada online. Rebreu un correu que us confirmarà que la vostra inscripció s'ha realitzat correctament.

Quan restin pocs dies que s'imparteixi la xerrada, rebreu un correu electrònic com a recordatori del dia i hora en què es portarà a terme la sessió en línia on us vau apuntar.

Les sessions seran impartides per Montserrat Iglesias-Lucía, Directora de l'Escola en Prevenció i Seguretat Integral de la UAB.