L'Escola organitza el webinar gratuït "Drons, seguretat pública i estat d'alarma"

Webinar sobre drons, seguretat pública i estat d'alarma

El proper 12 de maig, a les 18 hores, l'Escola impartirà un seminari online gratuït sobre "Drons, seguretat pública i estat d'alarma", en el qual intervindran Joan Pérez Arteaga, Coordinador del Curs d'Especialització de Pilots i Operadors en Seguretat i Emergències, i Inspector en Cap de la Policia Local de Parets de Vallès, i també la Directora de l'EPSI, Montserrat Iglesias-Lucía. Inscripcions obertes!

05/05/2020

En el marc de la celebració dels 20 anys d'estudis universitaris en Prevenció i Seguretat Integral a la UAB, l'Escola organitza un cicle online de seminaris en aquest àmbit d'estudi i professional. El primer webinar gratuït es celebrarà el proper dimarts 12 de maig, a les 18 hores, per parlar sobre un tema de molta actualitat vinculat amb la situació de pandemia produïda per l'expansió internacional de la COVID-19.

El webinar versarà sobre "Drons, seguretat pública i estat d'alarma" i serà impartit pel Coordinador del Curs d'Especialització en Pilots i Operadors de Drons en Seguretat i Emergències de l'Escola i Inspector en Cap de la Policia Local de Parets del Vallès, Joan Pérez Artega. El ponent donarà a conèixer l'experiència portada a terme pels cossos de seguretat i de protecció civil d'aquest municipi vallesà per garantir el compliment del confinament de la població, a través de la tecnologida dels drons, sobretot, per realitzar tasques de prevenció, d'informació i per facilitar indicacions a la ciutadania durant el període d'estat d'alarma.

També hi intervindrà la Directora de l'Escola, Montserrat Iglesias-Lucía, com a presentadora de l'acte.

Les persones interessades en participar-hi virtualment, han d'inscriure's en aquest formulari. 5 minuts abans de l'inici de la sessió, que es realitzarà a través de la plataforma "Zoom", rebran un correu amb l'enllaç per accedir a la trobada online. Els assistents cal que tinguin activats el video i el micròfon en el seu ordinador, tauleta o telèfon mòbil per poder-hi intervenir.