L’ICALP fa una crida als companys de la UAB per col·laborar a la revista Derecho Animal

Logotip de la revista Derecho Animal
Els continguts de la revista abasten tots els camps de la recerca en Dret Animal i explora les fronteres interdisciplinàries (teòriques i pràctiques) en l'àmbit de les relacions humans-animals.

24/03/2020

L’objectiu de la revista és publicar i difondre la investigació original i el treball tècnic rigorós en Dret Animal i altres ciències afins.

L’equip editorial de la revista dA: Derecho Animal (Forum of Animal Law Studies) apel·la a tothom qui vulgui col·laborar amb la revista per a enviar publicacions. Actualment i en temps de confinament, dA ofereix a tot aquell qui vulgui participar una breu guia amb directrius per participar

dA: Derecho Animal (Forum of Animal Law Studies), que acaba de publicar el seu onzè volum, és una publicació en format electrònic promoguda per l'ICALP (International Center for Animal Law and Policy) de la Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona. Fundada el 2009, és la primera publicació jurídica dedicada als estudis interdisciplinaris sobre les relacions humans-animals, que compta amb una àmplia difusió en l'àmbit internacional.

El seu objectiu bàsic és publicar i difondre la investigació original i el treball tècnic rigorós en Dret Animal i altres ciències afins. Els seus continguts abasten tots els camps de la recerca en Dret Animal i explora les fronteres interdisciplinàries (teòriques i pràctiques) en l'àmbit de les relacions humans-animals.

Tots els treballs enviats per publicar al Forum of Animal Law Studies s'avaluaran d'acord amb criteris d'estricta qualitat científica. La freqüència de publicació de la revista és de tres volums ordinaris a l'any (al febrer, juny i octubre) i ocasionalment un monogràfic extraordinari. Els autors poden enviar els seus materials (articles, contribucions, cròniques, ressenyes de llibres, etc.) en qualsevol moment de l'any, que s'inclouran en el respectiu volum en curs.

Poden enviar-se materials a les diferents seccions què disposa dA: Derecho Animal (Forum of Animal Law Studies) per a una o altra secció indicada per part de l'autor. De totes maneres, és responsabilitat de Consell assessor l'assignació definitiva a una secció concreta.