L’Escola rep dos representants de la Escuela Interamericana de Bibliotecología de Colòmbia

Visita Representants EIB colòmbia
Dorys Liliana Henao, responsable del Centro de Investigaciones en Ciencia de la Información i Andrés Sáenz Giraldo, professional de ciència de la informació i docent d’arxivística de la Escuela Interamericana de Bibliotecología, han visitat l’Escola per conèixer el seu model de formació i reforçar relacions entre les institucions.

11/06/2018

L’objectiu de la visita, que va tenir lloc el 28 de maig, era conèixer l’oferta formativa de l’ESAGED, com el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents; els programes de postgrau, i els cursos d’especialització -especialment en la modalitat online-.

A més d’un intercanvi d’experiències en formació, els dos centres van poder compartir mecanismes de cooperació acadèmica i d’investigació en arxivística i gestió documental, basant-se en l’exemple del Programa de Doctorat en Història Comparada, Política i Social de la UAB.

La trobada, a més, va incloure la formalització d’un conveni de col·laboració per reforçar la inclusió d’estudiants i docents del centre i la possible planificació de futurs serveis d’assessorament i projectes de recerca conjunts.

Durant la seva visita, els dos representants colombians també van tenir l’oportunitat de conèixer el Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU), un nexe entre la Universitat i l’activitat emprenedora que s’hi desenvolupa.

Sobre l’EIB

La Escuela Interamericana de Bibliotecología (EIB) és un centre dedicat a la docència i recerca en l’àmbit de la bibliotecologia, l’arxivística i les ciències de la informació, vinculat a la Universitat de Antioquia a Medellín, Colòmbia.