L’Escola d’Administració Pública de Catalunya ofereix les beques d’assessorament lingüístic i serveis editorials

Façana de l'EAPC

Els estudiants de Traducció i Interpretació poden optar a aquest beca oferta per l’EAPC, per la qual cal acreditar o bé un C2 de català o bé 20 crèdits universitaris cursats en llengua catalana. El 30 de desembre s’acaba el termini per a presentar-s’hi.

14/12/2020

L’EAPC (Escola d’Administració Pública de Catalunya) ofereix cada any diverses beques per desenvolupar estudis i treballs relacionats amb els seus àmbits d’actuació. Com a finalitat, tenen l'augment de la formació teoricopràctica i la preparació professional dels estudiants seleccionats mitjançant la realització de tasques pròpies d’aquest ens.

Els estudiants de Traducció i Interpretació poden així presentar-se a la Beca d’Assessorament Lingüístic i Serveis Editorials. La presentació de candidatures és fins el 30 de desembre i cal complir una sèrie de requisits:

• Estar cursant els estudis de grau impartits per les universitats catalanes requerits per a la modalitat de la beca a la qual aspiren i haver superat un mínim de 120 crèdits.
  • Ser graduats o llicenciats en els estudis requerits i haver obtingut la titulació dins de l'any de la publicació de la convocatòria, o l'any anterior.

Ser estudiants de màsters i postgraus impartits per les universitats catalanes relacionats amb la modalitat de la beca a la qual aspiren, o bé haver obtingut el títol d'aquests màsters i postgraus dins l'any de publicació de la convocatòria, o l'any anterior.

Postgrau en Correcció i Assessorament Lingüístic de la FTI

La nostra Facultat compta amb el seu propi programa de formació en aquesta matèria: el Postgrau en Correcció i Assessorament Lingüístic, on els estudiants tenen l’oportunitat de fer pràctiques.