Jornades sobre la crisi internacional del gas i la descarbonització del sector elèctric

Gas-Jornada

El dimarts 14 de juny es van celebrar les jornades sobre la crisi internacional del gas i la descarbonització del sector elèctric. L’acte es va desenvolupar en dos formats: presencial i virutal. El presencial va tenir lloc a la Sala de Vistes de la Facultat de Dret de la UAB.

13/06/2022

Aquest dimarts 14 de juny van tenir lloc les jornades sobre la crisi internacional del gas i la descarbonització del sector elèctric. L’acte es va desenvolupar en dos formats: presencial i virutal. El presencial es va celebrar a la Sala de Vistes de la Facultat de Dret de la UAB.

La programació de les jornades va ser la següent:

11:30h PRESENTACIÓ DE LAS JORNADES

• Dr. Josep Cañabate Pérez, Vicedegà de Comunicació de la Facultat de Dret de la UAB

11:45h TAULA RODONA SOBRE ELS TREBALLS D’INVESTIGACIÓ DE LA CÀTEDRA MANUEL BALLBÉ DE SEGURIDAT HUMANA I DRET GLOBAL:

Modera: Dra. Roser Martínez – Directora de la Càtedra i professora titular de dret administratiu de la Universitat Autònoma de Barcelona

BREU INTRODUCCIÓ DELS TREBALLS

- “Transición de paradigmas en la crisis climática: el rol del sector energético en la estabilización del sistema”. Dr. Joaquín Rodríguez, Professor associat UAB.

- “La respuesta europea a la crisis del gas: regulatory toolbox y otros desarrollos recientes”. Dr.Carlos Padrós, Catedràtic (ac.) UAB

- “Los contratos de suministro de materias primas en un contexto bélico. Especial referencia a la guerra en Ucrania”. Dr. Antonio Morales, Professor associat UAB. Soci de Baker McKenzie.

COL·LOQUI AMB LA PARTICIPACIÓ DE

Dr. Santiago Martínez, secretari general d’Iberdrola, S.A.

12:45h EXPOSICIÓ COMUNICACIONS ALUMNES/INVESTIGADORS/DOCTORANTS

13:15h CONCLUSIONS I TANCAMENT DE LA JORNADA