Jornada Perspectives feministes en les agressions sexuals contra les i els menors

Igualtat_feminisme

El proper dimecres 18 de maig a les 12h tindrà lloc la jornada “Perspectives feministes en les agressions sexuals contra les i els menors”. L’acte es celebrarà a l’Aula Magna de la Facultat de Dret.

16/05/2022

El proper dimecres dia 18 de maig a les 12h tindrà lloc la jornada “Perspectives feministes en les agressions sexuals contra les i els menors”. L’acte, organitzat pel grup de recerca Antígona, es celebrarà a l’Aula Magna de la Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona.

La programació de la jornada és la següent:

- 12h Benvinguda i presentació de la jornada

• Dra. Carmen Navarro Villanueva. Responsible de Polítiques d’Igualtat de la Facultat de Dret UAB i professora titular de Dret processal.
  • Dra. Encarna Bodelón González. Investigadora principal del projecte JURISAGREX, professora titular de filosofia del dret de la UAB I investigadora del Grup de recerca Antígona.

- 12.20h Taula rodona

Modera: Dra. Encarna Bodelón González

• Dra. Montserrat Bravo Correa. Psicòloga forense de l’Equip d’Assessorament Tècnic Penal de Barcelona. Departament de Justícia.
  • Sra. Violeta García Gago. Psicòloga de l’Associació d’Assistència a Dones Agredides Sexualment (AADAS).
  • Sra. Sílvia Aquiles. Activista anti-SAP.
  • Dra. María Jesús Guardiola Lago. Professora Agregada de Dret Penal de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

- 14h Cloenda