Jornada Internacional projecte d'innovació docent

Jornadaviolencia_Antigona

El dilluns 30 de maig a partir de les 12h del matí se celebrarà la Jornada Internacional projecte d’innovació docent per parlar sobre les mesures de protecció contra la violència de gènere. L’acte tindrà lloc a l’Aula Magna de la Facultat de Dret.

25/05/2022

El dilluns 30 de maig a les 12h del matí l’Aula Magna de la Facultat de Dret acollirà una sèrie d’actes en el marc de la Jornada Internacional projecte d’innovació docent, que porta per nom Las medidas de protección contra la violencia de género: construyendo una protección multidisciplinar. La Jornada, organitzada pel grup Antígona, tindrà la següent programació:

12h Presentació de la jornada

• Dra. Encarna Bodelón González, investigadora principal del projecte, professora titular de Filosofia del Dret de la UAB i investigadora del Grup d’investigació Antígona.

12:30h Taula rodona

Modera: Sra. Lucía Ortiz Amaro

• Gemma Nicolàs Lazo. Advocada i consultora a “Elna Advocades”.
  • Sra. Ana Fábregas Martínez. Àrea de Violències Masclistes de “Dones anb Empenta”.

13:15h Taula rodona de presentació dels resultats del projecte

Modera: Dra. Paula Arce Becerra

• Dra. Glòria Casas Vila. Professora titular de Sociologia de la Université Tolouse II Jean Jaurès (França).
  • Dra. Daniela Heim. Professora de Dret de la Universitat Nacional de Rio Negro (Argentina).
  • Sra. Lucía Ortiz Amaro. Professora as,sociada de Filosofia del Dret de la UAB, advocada i assessora legal.
  • Intervenció d’alumnat participant en el projecte:

-Tess Hulet, Charlotte Kraloua i Úrsula Passos (Estudiants del Màster GEPS de França).

- Eduardo Prueger i Amalín Ramon Mesa (Estudiants del Doctorat UNRN menció en Ciències Socials d’Argentina).

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS

• Igualtat de gènere