Jornada de Portes Obertes del Centre de Visió per Computador (CVC) el proper 25 de maig

cartell Jornada de Portes obertes

L’alumnat universitari podrà gaudir el proper dijous 25 de maig de la jornada de Portes Obertes de manera presencial del Centre de Visió per Computador (CVC).

17/05/2023

El Centre de Visió per Computadora (CVC) organitza un any més la jornada de Portes Obertes de manera presencial per ensenyar què es fa al CVC i com es treballa en el centre de recerca. S’adreça a l’alumnat universitari que vulgui dedicar-se al món de la recerca, i amb inquietuds d’aprendre sobre noves tecnologies.

La visita té com a objectiu que els estudiants descobreixin què és la visió per computador i en quins àmbits s’aplica, conèixer els principals projectes i línies de recerca del CVC, experimentar la recerca “en directe” i descobrir les oportunitats de formació i laborals que s’ofereixen.

Per acabar, es farà una visita a les instal·lacions del centre i s’ensenyaran diferents demostracions tecnològiques interactives, com la demo del cotxe autònom del CVC.

La Jornada tindrà lloc al Centre de Visió per Computadora situat a l’Edifici O del campus de la Universitat, al costat de l’Escola d’Enginyeria i comptarà amb dos torns diferents:

• Al matí d’11:00h a 12:30h
  • A la tarda de 15:00h a 16:30h

Cal inscripció prèvia a través del següent enllaç, i si l’horari ofert no et va bé, posa’t en contacte amb press@cvc.uab.cat amb la teva disponibilitat per si poden organitzar un nou grup.