Jornada ASEDA: "Metaverso, arte tokenizado y propiedad intelectual"

Metaverso Esdeveniment

Els pròxims 16 i 17 de març se celebrarà la jornada ASEDA "Metaverso, arte tokenizado y propiedad intelectual", amb entrada lliure i gratuïta, dirigit per la degana de la Facultat de Dret, Susana Navas i coordinat pel professor Santiago Robert Guillén.

L'esdeveniment tindrà lloc de manera presencial a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret i de forma virtual.

01/02/2023

Els pròxims 16 i el 17 de març de 2023 es durà a terme una jornada anomenada "Metaverso, arte tokenizado y propiedad intelectual", organitzada per l'Asociación para el Estudio y la Enseñanza de Derecho de Autor (ASEDA), dirigida per Susana Navas Navarro, degana de la Facultat de Dret, i coordinada per l'advocat i professor Santiago Robert Guillén.

Aquest esdeveniment serà bimodal, de forma presencial a la Sala de Juntas de la Facultat de Dret i de manera virtual. El seu accés és lliure i gratuït i amb aforament limitat. Si hi vols assistir, es necessita la prèvia inscripció.

Per més informació: el programa de la jornada.

Esperem la vostra assistència!