Ja estan disponibles les enquestes d'avaluació i de satisfacció dels estudiants

Enquestes estudiants 2019
Com cada any, des de les diferents facultats de la UAB s'anima als estudiants a què participin en les enquestes d'avaluació i de satisfacció per tal de seguir millorant la docència. Enguany, la data límit pels estudiants de grau és el 8 de gener, i el 13 de desembre per a aquells que estiguin cursant màster

10/12/2019

Com ja és tradició, arribats a aquestes dates les enquestes d'avaluació i de satisfacció es posen a disposició dels estudiants per tal que sigui possible continuar millorant la docència any rere any.

Enguany, pel que fa als estudiants de grau el termini finalitza el 8 de gener. Pel que fa als estudiants de màster, tenen temps fins al 13 de desembre a excepció dels alumnes del Màster Universitari de Màrqueting, fins al 15 de desembre.

Les enquestes són:

- Enquesta d'Avaluació de l'Actuació Docent del Professorat (PAAD)

- Enquesta d'Avaluació d'Assignatures de Grau i de Mòduls de Màster universitari (on s'enquesten totes les assignatures del primer semestre dels diferents graus i, a nivell de màster, aquells mòduls que han finalitzat durant el primer semestre)