Inscriu-te a les Jornades de Portes Obertes online de la UAB!

JPO UAB 2021

L'Escola participarà a la Jornada de Portes Obertes de la UAB en format virtual, oferint sessions informatives en línia als futurs estudiants els dies 12 i 13 de febrer a les 10, 12, 16 i 18h. Inscriu-te i coneix de prop el Grau en Prevenció i Seguretat Integral. Inscripcions

03/02/2021

El divendres 12 i dissabte 13 de febrer celebrarem les Jornades de Portes Obertes de la UAB en format virtual, on podreu obtenir de primera mà tota la informació sobre el Grau de Prevenció i Seguretat Integral (presencial i online).

Durant els dos dies, l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral oferirà diverses sessions informatives en línia als futurs estudiants. Hi haurà sessions a les 10, 12, 16 i 18 hores, i es faran a través de la plataforma Teams.

Les sessions aniran a càrrec de Montserrat Iglesias-Lucía, directora de l'Escola, i també seran una oportunitat per conèixer l'experiència d'alguns alumnes del Grau. Podràs fer-los tantes preguntes com vulguis!

Escull el dia i hora que et vagi millor!Inscriu-te a les sessions

Les persones registrades rebran, minuts abans de l'inici de la sessió escollida, un enllaç que els permetrà accedir a la xerrada online.

Vols allotjar-te al Campus UAB?

Registra't a la sessió informativa en línia de Vila Universitària, la residència estudiantil del Campus UAB. T’ensenyaran els pisos, les instal·lacions i els serveis en una visita virtual (divendres 12 i dissabte 13 de febrer, a les 16h) i t’ho explicaran tot sobre les activitats que es fan i com és la vida al campus de la UAB. I si tens dubtes, podràs fer totes les preguntes que vulguis.

Inscriu-te a través del formulari de les JPO UAB (hauràs de seleccionar l'opció "16:00 Vila Universitària - Allotjament")