Informa't sobre el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents en una xerrada online

La coordinació del Màster oferirà al llarg de l'any diverses sessions informatives en línia per a totes les persones interessades en fer aquest Màster durant el curs 2021-2022. La pròxima sessió serà dijous 9 de setembre, a les 17h. Us podeu inscriure a través d'aquest enllaç.
19/03/2021
L'Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents ofereix al llarg de l'any diverses sessions informatives sobre el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents.
Les sessions informatives són a càrrec d'Anahí Casadesús, coordinadora del Màster, i estan dirigides a totes aquelles persones interessades a cursar aquest programa durant el pròxim curs acadèmic 2021-2022, i que vulguin resoldre els seus dubtes. Les xerrades són en català.
La pròxima sessió informativa serà:
- Dijous 9 de setembre, a les 17 hores (ONLINE) INSCRIPCIÓ
Les sessions online es faran amb la plataforma Zoom. Per assistir-hi només has d'omplir el formulari i, el dia de la sessió, 5 minuts abans de l'inici, es rebrà un correu electrònic amb un enllaç per accedir a la reunió virtual.
Per a qualsevol dubte o pregunta, podeu posar-vos en contacte amb la Coordinadora de la titulació, la professora Anahí Casadesús, a l'e-mail: coordinacio.esaged@uab.cat.