Inauguración de los Másteres

Fotografia de l'exterior de l'edifici de la Facultat de Dret de la UAB.

El proper 2 d'octubre s'inauguren els Màsters de la Facultat de Dret.

21/09/2023

El proper dilluns dia 2 d’octubre està prevista la celebració dels actes de benvinguda adreçats als alumnes de Màsters de la Facultat de Dret.

Màster de l’advocacia i procura.

15:20 h. Recepció al deganat de la Facultat de Dret

15:30 h. Inauguració de l’acte i intervenció a càrrec de la Degana de la Facultat de Dret, Dra. Susana Navas Navarro.

15:35 h. Intervenció a càrrec de l’Excma. Sra. Carmen Oriol Fita, Degana del Col·legi d’Advocats de Terrassa.

15:45 h. Intervenció a càrrec del Sr. Jaume Aso Roca, en representació del Col·legi de Procuradors de Catalunya.

15:55 h. Intervenció a càrrec del Dr. Rafael Rebollo Vargas, Coordinador del Màster Universitari de l’Advocacia i la Procura.

16:00 h. Cloenda de l'acte a càrrec de la Degana de la Facultat de Dret.

Màster d'Integració Europea; Màster de Dret Empresarial; Màster de Drets Sociolaborals.

A les 17’15 hores del mateix dia 2 d’octubre es durà a terme l’acte de benvinguda per als i les estudiants dels Màsters de Dret Empresarial, de Drets Sociolaborals i d’Integració Europea. Intervenidran el Vicedegà d’Ordenació Acadèmica i de Màsters Dr Ricado Esteban,  la Vicedegana de Promoció i d’Internacionalització Dra Susana Beltrán i el coordinador del Màster d’Integració Europea, Dr Josep Maria de Dios, en representació de totes les coordinacions.

Els actes es portaran a terme a l’Aula Magna de la Facultat.