Immigració i emigració: reptes i perspectives, xarxa de Relacions Laborals

Immigració i emigració: reptes i perspectives

Webinar 'Immigració i emigració: reptes i perspectives a càrrec de Eduardo Rojo Torrecilla, Catedràtic de Dret de l'Treball i de la Seguretat Social de la Universitat Autònoma de Barcelona.'

05/10/2021

Webinar:Immigració i emigració: reptes i perspectives a càrrec de Eduardo Rojo Torrecilla, Catedràtic de Dret de l'Treball i de la Seguretat Social de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Permet englobar tots els aspectes d'aquest àmbit conceptual, inclosos els problemes derivats de la desaparició de la lliure circulació de persones i treballadors / es després de l'Brexit el Regne Unit.

Acabarem amb un torn obert de preguntes moderat per la Dra. Maria Jesús Espuny, professora emèrita de la UAB i coordinaroa d'aquesta xarxa.

Inici: dijous 14, octubre de 2021 - 18:30h

Fi: dijous 14, octubre de 2021 - 20:00h

Les activitats de xarxes alumni són gratuïtes per alumni Premium. I si encara no ho ets, fes-te Premium ara i accedeix a totes les activitats i serveis!