Graduació de la 8a Promoció del Grau en Criminologia (2016-2020)

graduacio

El passat divendres 13 de maig es va celebrar la graduació de la 8a Promoció del Grau en Criminologia (2016-2020)

12/07/2022

El passat divendres 13 de maig, sota la presidència del Vicededegà d’Ordenació Acadèmica de la Facultat de Dret, el Prof. Ricard Esteban, que actuava en nom del Degà, es va celebrar la graduació de la 8a Promoció del Grau en Criminologia (2016-2020). Aquesta celebració ha hagut de ser ajornada fins quasi dos anys per causa de la pandèmia, però finalment s’ha pogut celebrar.  En l’acte van intervenir també el coordinador del grau de criminologia, el Dr. Josep Cid, les madrines de la graduació, les professores Helena Mulero i María José Rodríguez i els representants dels alumnes: la Sra. Tania  García, la Sra. Laura Ruiz i el Sr. Biel Homedes. Una vegada lliurats els diplomes i posades les bandes, el vicedegà va felicitar els graduats, i conjuntament amb les famílies i el professorat, van compartir un aperitiu de cloenda al Hall de la Facultat. La festa va seguir amb un sopar que van compartir els graduats i el professorat.

La Facultat està molt contenta que finalment aquesta graduació s’hagi pogut realitzar-se i felicita als graduats